Webáruház készítés de melyiket?

webaruhazkeszitesMég 1960-ban egy Michael Porter nevű üzletember 3 általános stratégiát határozott meg:

  1. Költség : Ahogyan kezeled a céges költségeket, az meghatározza majd mekkora bevételt tudsz elérni. Törekedned kell majd a költségek optimalizálására.
  2. NICHE : Mennyire tudsz összpontosítani egy kisebb vásárlócsoportra. Mennyire tudsz az adott NICHE mesterévé válni? Elfogad majd a célcsoport mint szakértő? Ez a célod!
  3. Egyediség : Megtudod-e különböztetni a terméked, szolgáltatásod és márkád? Csak olcsóbb leszel vagy extra garanciát adsz majd a termék mellé?

Ma már minden vállalkozásnak összpontosítani kellene a fenntiekre mert ezek hoznak hatalmas eredményeket. Hogyan döntheted el melyik a legjobb webáruház készítés neked?

Válaszold meg az alábbi kérdéseket:

  • Letudod szorítani a költségeid, hogy árban mindenkinél olcsóbb legyél? Képes leszel minden nap harcolni az árversenyben olyan cégekkel akik ÁFA mentesen értékesítenek? Ha a válasz NEM akkor ne árban versenyezz a konkurens webáruházakkal.
  • Képes vagy rá, hogy egy szűkebb célcsoport igényeit szolgáld ki? Képes leszel kiemelkedni a témában? Van időd arra, hogy sok-sok hasznos oktató és érdekes blog bejegyzéssel és Youtube videóval bemutasd a termék felhasználási lehetőségeit? Jó példa itt a GoPro cég aki 1 termékkel indult és a milliónyi Youtube videó amit a vevők feltöltöttek piacvezetővé tették a céget.
  • Vagy talán egyik sem lenne jó neked? Nem gond, mert itthon sok olyan webáruház van aki nem egyedi és sok konkurens webshoppal versenyez. Itt is lehet szép eredményeket elérni egy jó marketing kampánnyal. A SEO kampányokkal felviszed a Google 1. oldalára a webáruházad és mellette kattintás alapú Google és Facebook kampányokkal is növelheted a potenciális vásárlóid számát.

 

1% vásárolni fog majd, így 100 látogatóból 99 elmegy de 1 meg fog rendelni valamit. Természetesen ez az 1% lehet akár 4-5% vagy magasabb ez sok mindentől függ, de az 1% az átlagos konverziós ráta a hazai webáruházak többségénél.

You must be logged in to post a comment.